Veel gestelde vragen
Huren bij Rentimo b.v.
Is het noodzakelijk om de machine altijd vooraf te reserveren?
Ja. Zo voorkomt u dat de machine aan een ander verhuurd kan worden. Tevens kunnen wij dan ook alles voor u klaarzetten.
Hoe kan ik een reservering plaatsen?
U kunt een machine reserveren via de webshop, maar u kunt natuurlijk ook contact met ons opnemen via de mail of telefonisch.
Kan ik mijn reservering annuleren/wijzigen/verlengen?
De reservering kan ten alle tijden aangepast worden mits hij nog niet verstuurd is. U kunt dan het beste contact met ons opnemen via de mail info@rentimo.nl of telefonisch +31(0)72 – 562 53 93.
Heb ik legitimatie nodig om te kunnen huren?
Bent u particulier dan vragen wij u inderdaad om een geldig legitimatiebewijs.
Wordt de machine met een gebruikershandleiding geleverd?
Bij het ophalen van de machine krijgt u uiteraard een duidelijke uitleg van onze medewerker. Ook wanneer de machine bezorgd wordt door de transporteur zullen we u voorzien van de juiste informatie. Sommige machines worden geleverd met een handleiding. Heeft u toch nog vragen? Stel ze ons gerust!
Kosten en borg
Waarom moet ik borg betalen?
De machines zijn van flinke waarde. Daarom vragen wij van particuliere klanten en bedrijven borg.
Hoe hoog is de borg voor de machine die ik wil huren?
De hoogte van de borg is onder andere afhankelijk van de waarde van de machine en wordt in de winkelwagen toegevoegd aan het product.
Wanneer krijg ik de betaalde borg terug?
U ontvangt de borg terug nadat eerst gecontroleerd is of de machine schoon en in goede staat verkeerd. Eventuele kosten voor noodzakelijk blijkende reparaties, vervanging en reiniging kunnen verrekend worden met de borg.
Voorwaarden en procedures
Kan de machine ook bezorgd en weer opgehaald worden en wat zijn de kosten hiervan?
De machines kunnen bezorgd en opgehaald worden door een transporteur. De kosten hiervan vindt u terug in de winkelwagen. Voor de grotere machines vragen wij de eerst de bezorgkosten op bij de transporteur. Mocht u hier meer informatie over willen, kunt u altijd contact met ons opnemen.
Is de machine verzekerd tegen brand en diefstal?
Nee. U dient hier zelf een verzekering voor af te sluiten.
Wat moet ik doen als de machine niet goed werkt, gestolen is?
U kunt dan het beste zo snel mogelijk telefonisch contact met ons opnemen.
Dienen de gehuurde
materialen schoon retour gebracht te worden?
Ja. Als de machine niet schoon of in goede staat
wordt teruggebracht, brengen wij reinigings- en/of reparatiekosten in rekening.
Bij een aantal machines staat ‘offerte aanvragen’, hoe kan ik de prijs te weten komen?
Door inderdaad een offerte aanvraag te doen via de website, maar u kunt natuurlijk ook telefonisch contact met ons opnemen.
Overige vragen
Waar vind ik de openingstijden / contactgegevens?
Wij zijn geopend van maandag t/m vrijdag tussen 8:30 uur en 17:00 uur voor bezoek en ook zijn we deze tijden telefonisch bereikbaar. Onze contactgegevens vindt u linksonder op deze pagina.
Vragen, opmerkingen en suggesties
Heeft u vragen of opmerkingen? Of ziet u misschien verbeterpunten? Uw mening horen we graag! Geef uw reactie door via het contactformulier op de website, de mail info@rentimo.nl of via de telefoon +31(0)72 – 562 53 93.